- Onsdag

Järnspikar vad trött jag är. Vill bara krypa ner i sängen och läsa en romantisk bok xD Tänker inte ens nämna vilken, piiiinsamt jue!!
Har haft seminarium idag, blev sågad vid fotknölarna, nej så illa var det inte. Satt bara och lyssnade, tog in det jag själv tyckte lätt relevant, orka ändra ord som någon tycker är udda. Ey, jag har fått MVG i textkommunikationA en gång och jag vet nog hur man skriver, så det så!! Haha, inte meningen att vara kaxig men spelar man i underläge måste man ju på nått sätt hävda sig;D
Fick ett samtal från växeln också, haha så bakvänt xD..blev till frågad om jag kunde jobba helgen, sure babe sa jag, kanske inte riktigt, men jag tog mig an jobbet iallafall. Fredag, Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag och Onsdag, Oh my Goood!! Haard work work!! Vet inte ens om jag vill se schemat inför hela sommaren, jesus amalia!! Så kan det vara, cash lär det ju bli om inte annat....

Ont i magen har jag också, som om det inte vore nog med beklagningar här, borde nog sova, men har man lovat att vara chaffis så har man och då är det bara att vänta tills mobilen ringer och ber om att få bli hämtad. Snälla mamma ät fort;D

Nattinatti alla snälla!!:D

Kommentarer
Postat av: Christine

Tack så jättemycke :) Vi synes!

2009-06-04 @ 05:59:36
URL: http://stringofpearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0