- Onsdag 24 juni

Känns bra att ha 60 avklarade högskolepoäng, bara så där. Nej kanske inte bara så där, men så här i efterhand så känns det som om det inte var så farligt. Men frågar ni min omgivning håller nog inte de med, jag har nog inte varit den lättaste att tas med när jag har varit pressad, haha herregud!! xD
120 poäng kvar bara? OMG

Idag åkte Bloomieboy ifrån mig, what to do, what to do, jag ska nog åka bort tror jag!=D mohaha, sug på den!! Imorn ska jag jobba också, suck, känns så tråkigt när det är soligt och varmt ute, men pengar DET blir det allt!! Mums!!

Träffade en vän idag också, en som jag inte har sett på typ 3 år, herregud, eller är det till och med 4, Linn det var hur som helst grymt längesen!! Det var kul=D
Räkmacka i Värmskog, närmare bestämt Liljenäs(?), mycket mysigt och mycket gott, kan rekomenderas!!

Ne, nu får jag ta och rycka upp mig och göra något vettigt!!
Puss dah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0