- Jazzpicnic

All I wann say is that
They dont really care
about us
All I wann say is that
They dont really care
about us
* * *
Picnic vid Alsters herrgård med mamma och mormor, det var faktiskt över förväntan. Myyyys!! Även om inte humöret var på topp hela tiden, men med god uppmuntran, lyckades man förtränga det man vill glömma för stunden, och nu när jag tänker efter är jag fortfarande glad, sweet!:D Skar mig i hande också ajsing, inte bra!! Trösten fick bli en kall corona och en halv ölkorv när jag kom hem, det var jag lätt värd!!
Imorgon ska jag visst knalla runt på sörmon igen, tiiidigt, för sedan klockan 11 ska jag tydligen stå i cafeterian på KRK, suck, mamma som hade planerat in en heel dag på Bomsta, är det icke typiskt så säg? Men varför hänga läpp när det finns de som har det värre? Huh? Kan ju kanske ta det på Söndag om vädret håller i sig=) hoppas hoppas!! 
Nej nu ska jag knyta mig och ladda inför dagen imorgon, är kass på huvudräkning under press, där av anledningarna till varför jag allting slingrat mej ur det förut!!! Ida ditt pucka varför sa du ja, just nu?! När det är varmt och solig, och underbart ute? Whyyy?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0