- Alone

Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone


Hm, ett ensamt inlägg lär det bli idag, känns ändå som om ingen läser. De flesta är väl i Borlänge på någon slags musik festival(?) Peace and Love tror jag bestämt!! Känns kul att vara lämnad hemma. Känns kul att få höra hur super duper mega kul det är, medan man själv sitter här och har avverkat en 8 timmars arbetsdag med 429 besvarade samtal. Blev en tur på Sörmon också, sura miner är det hemma med, jo men visst är det synd att klaga? Var svårt att hålla tårarna tillbaka förut när jag lagt på telefonen. Hur ensam kände jag mig på en skala? Usch, jag vet att man inte ska tycka synd om sig själv, men ibland känns det så fruktansvärt orättvist!! Jag får väl åka till Arvika nästa vecka jag istället, ensam så jag också har något att prata om...tror inte det, men det skulle vara kul att hitta på något. Hatar sommaren ibland, finns fasiken inte en jävel hemma, ena stunden finns det massor medan nästa stund finns det ingen alls...varför skulle jag bara ha 8 timmar jobb just den här veckan!! Nästa vecka jag då jävlar jobbas det en himla massa. Åh jag blir så arg!! En finne i pannan har jag också, mamma påstår att det är för att jag är så ond, amen tackar så mycket för den!! Nej det här går inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0