- Jag är inte bitter

Det är inte lätt att vara alla  till lags hela tiden. Helst ska man bara gå runt och le och låtsas som om solen alltid skiner och att allting är hur bra som helst. Men om det inte är det då? Vad ska man göra då? Är det konstigt att trådar brister att bägare rinner över och att saker tar slut? Det är inte okej att uttrycka sina känslor, det man har gått runt och burit på hur länge som helst kan inte hållas inne för alltid. Flera små saker blir till slut en enda röra och som till slut mynnar ut i en väldigt stor sak. Kan tyckas ibland att det blir en höna av en fjäder, och ibland kanske det är sant, men det går inte att samla på sig hur mycket som helst, bördan kan bli för tung att bära...
Känslan som finns när det knyter sig i magen och det känns som om man ska börja gråta vid minsta beröring är fruktansvärd jobbig. Att höra att det man gör är fel, är aldrig kul...
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men det har jag också hört är fel!! Det är ta mig sjutton inte lätt att göra alla till lags hela tiden...
Ögonen är tunga som bly på grund av för få timmars sömn inatt, men ändå sitter jag här och svarar flitigt medan andra "roar" sig, nej jag är inte bitter, bara sjukligt förbannad och en gnutta ledsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0