- Växel, please!

Hallå bloggen!! (så himla töntigt, men whatever!)
Sitter och växlar som en tok, eller jag, så farligt kanske det inte är men;D Slutar om en timme, sköönt!! Sedan bär det iväg österut(?) hoppas det blir kanon!!
Det händer grejjer som jag inte gillar, grejjer som får mig att jag vet inte vad, skrika rätt ut, ghaaa!!!
Förstå mig någongång lixom, men icke, vi får väl se hur det blir....

En del samtal som man får berör en så sjukt mycket, nästa så att man blir en aning ledsen, sedan finns det även sådana fall som gör en jäkligt arg, och de som gör en grymt glad, en del är så sjukt härliga, hallelujah!!

Nej nu ska jag minsann ta och arbeta, see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0