- Tisdag

Här sitter jag och jobbar, ujuj, och är väldigt förväntansfull inför i eftermiddag. Nervöst och pirrigt är det, men framföraltt så tror jag det kommer bli fruktansvärt roligt. Vågar dock inte ta ut några förväntningar i förskott, för är det något jag har lärt mig så är det det. Ingen idé att gå runt och hoppas och se fram emot saker, besvikelsen blir bara alldeles för stor i 90% av fallen. Så är det, och fråga mig inte varför, vems fel kan det vara tro? Nää, vad vet jag, vad vet jag?

55 minuter kvar, sedan får jag cykla hem, hallelujah, I am free like a bird!;D Känns så sjukt skönt, mohahaha!!
I am free and I am festis? Mycket bra, mycket bra!!

Puss på de flesta;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0