- Rap Das Armas (Parapapapa)

Trött på att folk aldrig kan höra av sig!! Så nu har jag fått ur mig lite ilska iallafall...precis när jag skrivit klart meningen plingade det minsann till i mobilen haha
Har vart en toppen kanon dag idag. Jobbet gick galant trots att jag fick sitta vid 1:a bordet och var pissnervös. Nedrans larm och grejjer, men det var lungt på den fronten så jag överlevde. Snabbt hem för att sedan cykla ner till stan för att rädda Leils, haha söt:D, en massa shoppande och grejjer, en kycklingklubba och en glass vid pråmen eller Båten som den nu tydligen kallas. Åh vet ni vad mina vänner?! Vad simmar i vattnet nedanför mig om inte en ORM, fasiken, hjärtat hoppade nästa ut ur bröstet på mig, men tack  vare att vi var 2 meter upp i luften och att jag hade en trygg arab vid min sida överlevde jag, hugaligen!! Sedan simmade den i strömmen, tror nog att den drunkna till slut, mohahaha!!! HAHA!!

Förövrigt har jag och Leils klurat på en del låtar som är perfekta vid en del tillfällen, tillfällen som icke är nämnvärda här, ifall känsliga ögon läser;D
Men ett hett tips från Leils är La cucaracha haha och mitt tips är La voix med Marlena, tänk slutet på den låten, måste ju vara heeelt perfekt. ( Vi talar dock inte från egna erfarenheter, utan mer ur ett filosofiskt perspektiv)

Nä, man kanske borde sova, känner att flumfaktorn är rätt hög och att bristen på seriöst allvar är rätt låg, trött som en gris var jag i växeln imorse, inte bra, INTE bra!
God natt flumbullar!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0