- Typ kramp i hjärnan?

Mina trogna läsare på typ 6 personer, jag vill tacka er för att ni finns. Ey, skämt å sido, visst är det kul att se när många har varit inne och läst, men samtidigt känns det dumt att skriva för andra. Jag vet inte, kanske bloggar jag mest för min egen skull, typ svar JA?!

Jag har mu ägnat hela kvällen åt att traggla igenom två engelska rapporter, och visst jag tror jag har förstått helheten, och allt vore frid och fröjd. OM det inte vore så också att man skulle ha 3 frågor ned skrivna på ett papper och lämna in imorgon under seminariet, och jag har bara kommit på 2. Dålig jag känner mig. Dessutom är mina frågor så ytliga, jag lovar att alla andra kommer har hur djupa frågeställningar som helst. Men jag ska då inte vara bitter.
Jag har ju köpt stövlar idag som jag kan glädja mig åt, yeeej xD

Socially Oriented Consumer


"Social values are the basic motives for such a traveller-consumer. The love of

people, the affiliation rapport, the social interactions and cooperative spirit are

the main characteristics. The sports contests and/or competitions are not necessarily

the primary focus interest. An example of such a consumer would be a

sports tourist golfer who, as a participant, would travel to various golf courses,

enjoying the social contacts, the programmed leisure activities and amenities."

Det här förövrigt bara ett ax plock av vad jag har ägnat mig åt idag. Puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0