- Tisdag

En tidig morgon för fröken gustafson blev det idag. Blev avsläppt i Haga 06.40 och därifrån påbörjade då min promenad till sjukhuset, känner mig "sjukt" nyttig.
Jobbade och slet, det kan man säga att jag gjorde, helt själv dessutom, nästan i alla fall ;D
Köpte en baguette till mig och Fritzon på vägen hem, som vi sedan kalasade på. Gott kan jag lova!!

En två timmars utevistelse hanns med också, med Bonzan. Vi mötte upp Christine och hennes två super söta collies. Dock känns det en aning pinsamt att visa upp Bonzo tillsammans med dessa lydiga saker, som  lyder nästan varenda lite vink, och är super lugna.
Jaja, Bonzan är väl den han är, men lite pinsam, det blir han allt!!
Hur som helts så var det skönt att få komma ut och röra lite på sig, och lite stolt blev jag kanske över honom ändå, för jag trodde nästan att det skulle ha blivit värre xD, Herre gud!! haha

Nu sitter jag här, och knappar och är super trött. Jag sörjer även mina älskilings mjukisbyxor, dom har fått ett hål i baken, buhuh :(
Nåväl, en tidig kväll blir det för min del.
Adjö alla glada! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0