- Here I am

Här sitter jag nu ensam...Igen^^
Nej då, det är inte så illa den här gången, jag ska inte klaga, Absolut inte!!
Nyduschad sitter jag ju här, i mina fina rosa tofflingar, super söta :D Har nyss knaprat i mej ett x antal kex med ost. Mamma tvingade i mej dom för hon tyckte jag hade blivit så mager xD Jag som tycker tvärtom haha. Känns som om jag äter och äter typ...hm
Jaja, hur som helst går det ingen nöd på mig inte.
Men jag ska erkänna en liten sak. Jag börjar bli super duper stressad över det där med pluggningen igen. Att det aldrig ska kännas bra. 10 dagar kvar till inlämning och jag har inte börjat...inte tummen upp för mig inte!! Det löser sig nog. Jag resonerar så här:
Det har varit Jul, och massa ledighet, och det tror jag nog små söta turistföretag också har haft, ledigt alltså. Så innan onsdagen är det ingen idé. Därefter gäller det att ligga i helt enkelt...

Imorgon ska jag på stan med en klasskompis, se där, där ser man hihih
Jag känner mej sååå lat, men det ska vi nog få ordning på.
Dessutom tror jag Månsingen har bajsat i soffan :( jag som ville se på film!! Dååligt, men det är synd om han faktiskt. Bonzan bet honom över ryggen, så han kanske gjorde rätt i att bajsa i soffan? Stackarn!

Jo, jag måste berätta att jag sitter och lyssnar på Backyard Babies, vad har hänt?

I searched the world
around for you
In every corner
I see two
Ovations ought to
be for me
What makes anybody
wanna be

I'm sure you're lookin'
Sure got your hooks in
It's freezing, I'm so cold (you damn right)

Minus me, minus you
I think it's all because of
I think it's all because of you!


So long!

Kommentarer
Postat av: Linn

det som har hänt är att du har tagit ditt förnuft till fånga och följer med till nöjes när de spelar? am I right or am I right? ;D

2009-01-05 @ 21:04:44
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0