- Death and all his friends

Jag känner mej trött. Men det ryktas om VM final för små kronorna i natt, borde kanske kika lite?

En tur på la stada blev på förmiddagen med Amända, varm choklad på Royal blev, myspys, och en tröjja för  halva priset. Me like!!
Sedan blev det middag i Vålberg, super trevligt och super gott!! En stressad bror ringde och det var bara att sätta sig i bilen och åka, trååååk!!

Jag skulle vilja ut och resa. Ut ur landet, ut till värmen!! Gööttt!!
Hoppas att sommaren erbjuder en resa, hihih

Nu ska jag gå och se på Arn. Stör mig på att musiken påminner om Sagan om ringen jue...

Det är synd om min gammel kisse också. Biten av Bonzo och trampad av mamma. Buhuhää, han är söt men gammal och gaggig, stackars kisse



Månsingen!

Kommentarer
Postat av: böske

oho har nån lyssnat på coldplay ? :O

2009-01-06 @ 13:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0