- Blondie is back on track

Här sitter man nu, men ett värkande huvud. Det känns som om någon har stuckit flera tusen nålar i skalpen, vilket det ioch för sig nästan stämmer. Min kära moder har lekt frisör och fixat dit lite slingor. Det blev helt okej, men jävlar så ont det gör. Det var inte långt i från att jag drämmde till henne både en och två gånger.
- Du får kalla mig för jävla kärring om du vill, för det är vad jag känner mig som just nu! xD
Haha, stackars mamma, hon fick utstå en hel del vackra ramsor vill jag lova.
Men vill man vara fin så får man lida pin som man brukar säga^^

Nej gott folk, nu blire att vandra till sängen, för imorgon blire att jobba. Jag känner verkligen inte för det, men det brukar kännas bättre när man väl är där. Sedan blir det la stada med Leilooop =D Något kul är alltid trevligt att se fram emot.
Men vi säger väl så då gott folk!
Eller en sak till:
Jag är en mes för jag grät till Bonde söker fru xD men det var ju så fint =) ojoj!!

God Natt allesammans och sov så gottt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0