- Jag vore ingenting, om ni inte fanns...





Vem skulle hjälpa mig uthärda livet härute?
Vem skulle ge mig den kraften som jag måste få?
Vem skulle trösta mig, jag är så liten på jorden?
Om du inte fanns till, ja vad gjorde jag då?

Nej du måste finnas, du måste. Jag lever mitt liv genom dig.
Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav.
Du måste finnas, du måste, hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting. Om du inte fanns.

----
Har suttit och tittat  igenom "gamla" bilder från studenten. Det är nästan så att tårarna strömmar ner längs mina kinder då jag tänker tillbaka. Det var en bra tid, nu så här i efterhand var det en riktigt bra tid. Jag saknar det så grymt mycket. Alla mina små älsklingar flyttar ifrån mig tror jag bestämt. Göteborg, Norge, Branäs...Leila, Ulle och Sara ni skulle bara  våga ge er av...Ulle och Sara ni har fått ert redan, Tyskland i ett halv år, räcker inte det så säg?;D
Nej, det är nu man inser hur mycket alla betyder...tyvärr inser man det alltid för sent. Okej, ni finns kvar, men det är bannimej inte nästgårds ni bor längre...Herregud, mina vänner, jag tror vi har blivit stora *snyft" Det är det här som kallas livet, kan jag tänka!?

Puss och en massa kärlek och Godnatt kramar på er. (Önskar en Ida som nog behöver sova..)

Kommentarer
Postat av: Emma

är snaaart tillbaka och då ska det fikas och shoppas i vanlig ordning :D

2009-02-05 @ 22:41:30
URL: http://oviktigtvetande.blogg.se/
Postat av: böske

men naaaw :D im always here you know it!

2009-02-06 @ 03:01:02
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0