- En låååång Onsdag...

Jag är trött som ett get med två ben, eller nått? Det börjar kännas att man har varit vaken sedan 06.00 och flängt runt hela dagen, stressat till varenda ställe, men snart så är den här djävuls dagen över. Ska bara läsa två rapporter först xD
Hämta mamma ska också hinnas med innan sängen. Det blir bra...
Sitter här och lyssnar på Ted Gärdestad för att stressa ner och hamna i rätt mood så att säga.
I snart en veckas tid så har jag haft så fruktansvärt svårt att sova, och jag vet inte varför, det börjar kännas kan jag meddela. Känner mig fruktansvärt okoncentrerad hela tiden och huvudet värker. Bara man inte går runt och bär på någon skit som bara väntar på att få bryta ut. Usch, det känner jag inte för!!
Nej nu mina "vänner i bägge änner" så ska jag återgå till min seriösa studerarstil och plugga järnet.
Puss dah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0