- Tisdag

Här sitter jag igen då, typ enda gången jag skriver är när jag arbetar, bra där! Är så fruktansvärt trött, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Orkar knappt va trevlig, nej då så farligt är det inte men...Dock går klockan djävulusiskt långsamt, och jag har inte lunch för än om en timma. Rätt gott ändå om man tänker efter, för då är det närmare slutet när jag väl får lunch, typ något sånt?
Längtar hem till soffan, men det luktade så äckligt i huset när jag vaknade förut, så det gör att det inte känns lika lockande nu när jag tänker efter...:( Hoppas det är bättre när jag kommer hem;D hihi Tror att lukten kom från de "nytvättade" mattorna, blöta mattor luktar bannimej inte alltid så gott!!
Imorgon ska jag träffa Gloi och Smarinn=D Me like very much, wiie!!

Gäsp, det är helt galet, det borde vara olagligt att vara så här trött. Det borde också vara olagligt att ha en klocka som går så sakta! Och en sak till, det borde vara olagligt att vara så dryg när man ringer till en  växel. Man behöver inte  förklara varför man ringer, man behöver inte säga vart man bor, och man behöver inte skälla på mig, för jag är inte ansvarig för hur saker och ting fungerar, jag gör bara så som jag har blivit tillsagd att göra. Sedan om telefoner är stängda eller om det är fullt i telefonkön, det kan i jag göra något åt, jag kan heller inte hjälpa att man har tappat bort lappar med tider eller har missat telefontiden. Ha, jag låter nog lite bitter, och alla är vi ju olika, tur är väl det. Sedan kan jag förstå att en del tar ut sin ilska på oss då vi är de enda de får tag i, men ändå, tänk på stackars oss, små söta oskyldiga telefonister:)

Oj, det tog en halvtimme att  få ihop detta tråkiga inlägg. Men vad gör man inte...
En halvtimme kvar till lunch är det nu också:) Jag är grymt sugen på makaroner, men vad har jag, mackor, fil och havrefras, töööligt!! Banan och nektarin står som efterrätt, fy sjutton vad nyttigt!!!

Kommentarer
Postat av: Nika

Bra jobbat Ida, jag tycker att jag känner igen det där :). Tänk att ett jobba kan gå i arv i 3 generationer... :) hahahaha

Kram

2009-08-11 @ 15:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0