- Tisdag vare idag ja...

Hejsan hoppsan!!
Idag har det jobbats minsann, från 07.45 - 16.00. Usch det var jobbigt, men rätt kul ändå. Alla är så snälla och det är trevlig stämning tycker jag. Sedan kanske det kommer en del rötägg i andra sidan luren ibland, men det får man ta...
Jag lyckades även spruta ner mig med desinfektionsmedel och jag gjorde rent tangentbordet med en tops, fy så äckligt det var!!
Utanför entrén stod sötis och väntade på mig, vi åkte hem och fikade för att sedan invänta att han skulle iväg och jobba. Jaha, kul att man jobbar i skift xD
Nu är jag trött som en mört som har simmat bört typ...men jag tänkte att kanske tar jag mig en motionstur innan andra avenyn sen. Vi får se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0