- SM-guld

Ja, det blev ju SM-guld tillslut, vilket nog inte har undgått någon. Lite sen med uppdateringen där;D
Det blev en sväng ner på stan på onsdagskvällen, och igår var det ju torget som gällde. Kul...

Följde med ut till Vålberg och sov där, men det blev att gå upp tidigt då, någon skulle till Jönköping och se på bilar, behöver jag tillägga att jag då valde att stanna hemma?^^

Hursomhelst, jag har odlat fram ett 6-pack, upptäckte det igår, *stolt*, dock i en väldigt svag nyans och man måste beskåda detta på nära håll, men vad gör man inte haha

Idag är jag jätte trött, känns som om jag kan sova och sova, slappis dag blir. Sedan ikväll vet jag inte hur det blir, är inte så taggad på att åka någonstans själv så vi får se om jag hittar nått sällskap att haka på, annars går väl talang 2009 på Tv....som sagt, vad gör man inte??

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0