- Självständig torsdag

Jag vet inte om jag vill påstå att saker och ting har löst sig när det kommer till en del saker. Dock kan jag säga att det känns en aning bättre, samtidigt som det känns så fruktansvärt jobbigt. Men jag ska klara det här, jag ska fixa mina intervjuer på egen hand och jag ska ro det arbete i land alldeles ensam...det är bara att önska mig lycka till!

Jag är fortfarande sjuker, men det kanske börjar bli lite bättre. Tjock i halsen, och dålig röst, men jag ska upp och jobba imorgon. Att prata i telefon i 5 timmar när man har ont i halsen är den bästa medicinen? Say whaaat!?

Jag saknar min sötnos också, nu när man känner sig lite uschlig vill man ha en trygg arm att ligga på, men ack, den armen finns på Postterminalen hela natten. Trååkigt! Men den kanske dyker upp som ett brev på posten imorgon? haha så fyndig jag är ibland, helt sjuk.

Jag önskar att det var helg nu så att jag fick ta igen mig lite. Det är typsikt att den värsta veckan på flera månader ska infinna sig samtidigt som herr och fru bacilusk!! Dålig planering måste jag säga.
Lugn och skön helg är varmt välkommen!

God natt alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0