- Jueves, 23 de Abril

Det går så tröööögt. Det är så tråkigt att plugga och det finns ju såå mycket roligare saker att göra!! Typ som att logga in och ut på facebook och bilddagboken, chatta på msn och uppdatera bloggen onödigt många gånger eftersom att ingen läser ändå. Men, det spelar ingen roll för det är fortfarande hundra gånger roligare än att skriva på hemtentan. Herregud, jag har ju hela helgen på mig. Vem tror jag att jag lurar? Som om jag kommer sitta då lr? Neej den ska vara klar imorgon, innan jag träffar Leils, annars...Annars blire inga tomater i salladen på Melkers!! Just det!!

Okej, jag har trååkigt som fan, kanske märks? Men vet ni, det körde in en militär i grannens mur/häck xD stackarn. Mamma påstår att han körde i typ 70-80 km/h och tänkte svänga utan att bromsa, Pooof! sa det...och mamma var snabbt ute och skällde ut pojken i militärkläder!! Dåligt, man kör inte så fort i villaområden faktiskt!

Lite action sker trots allt även på Kroppkärr, tro det eller ej mina vänner. Det är lätt att tro att området här nere på Söder bara består av gamla pensionärer som snart får luftas ut ur deras gamla boningar, eller små barn som även de måste bäras ut för att de inte har lärt sig att gå än. Nej, riktigt så är det inte, lite biltjuvar finns det också...bam bam.

Nej man kanske skulle gå upp och göra sig en hårdmacka med kaviar på, Kalles randiga för att vara exakt, mums!! Törstigare kommer man dock blir, tror det sitter psykiskt. Vi har stopp i ledningarna i köket och jag har väl aldrig varit så sugen på vatten som nu?? Märligt!!

That´s it for so long, bye my true friends<3

Kommentarer
Postat av: böske

klart du ska ha tomater!

2009-04-23 @ 23:00:27
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0