Stress, press...och ett djupt andetag?

Okej, börjar från början. Eller så gör vi det inte. Jag är depp!!
Morgonen var på topp, ett glatt humör och med lätta steg traskar begav jag mig till universitetet.
Med trötta, jobbiga och tunga steg gick jag därifrån.
Grupparbete: Start!! Redivisning nästa Fredag.
Och som om inte det vore nog. En tenta på det!! Ghaaa, jag vet inte hur man skriver tentor. Jag kommer köra som fan!!
Vad har jag gett mig in på?? Vill icke!!
Och som det inte vore nog nu!! Nej, för utanför mitt kära hus bryter dom upp gatan, med en äcklig traktor!! Och sedan är dom där dumma hantverkarna här också :O Jag tror jag döööör!!

Och detta kommer nog låta lite löjligt, men jag saknar världens underbaraste person också!! Fast att jag såg honom nyss. <3 Jag är nog en mesig toffel trots allt....



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0