- Torsdagkväll

Här sitter jag. Ett nerv vrak? Ja, kanske en aning. Det som känns värst är att jag inte vet. Vill veta hur det kommer gå. Kommer jag klara det? Kommer jag missa? Usch usch.
Har varit en tur på stan med Leilooop och Pettson, det var tjejkväll, haha. Störtlöjligt!
Det var mysepys!!
Imorgon är det alltså dags för att visa vad man går för. Hata prooooov. Jag ej gilla sådan skit, onödigt tycker jag =) Bannimej!!!

Jag är käääääär!! För det är jag faktiskt =D Saknar, saknar, längtar längtar!! Ge mej heeeeelg. Världens längsta vecka är snart avklarad. Hallelujah!!
Puss på dej!!! <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till nu vännen;) Detta klarar du, iallafall bättre än en viss person klarar av att hoppa på en viss Rik Ardo;) (Du fattar vad jag menar) Håller tassar och tummar för provet. Pusshaj

2008-09-25 @ 23:21:45
URL: http://brallisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0