- Söndagmorgon

En går och regnig söndag morgon. Kan det bli mer söndag än så? Jo, det kan det faktiskt. Om man sitter med en uppgift som ska vara klar imorgon, och man inte är klar med den, då är det söndag som in i helv***, typ.
Lägger man även på en lite förkylning utan på det, så är kittet fixat, så att säga. Jag har nysst typ 8 gånger på mindre än 10 minuter. Normalt?

Idag ska jag faktiskt höra av mig till en liten vålbergare, tro det eller ej ;D. En liten filur som jag knappt sett skymten av sen, sen, jag vet inte när. Emma var visst namnet, är inte lätt och komma ihåg efter så lång tid^^ klart det är!!
Men tänk om några år, när vi kollar tillbaka på klassbilderna och inte minns vad folk hette! :O fatta vad hemskt, det borde ju inte ens va möjligt.
Därför så ska jag var år, ska vi säga i augusti, sätta mig ner och memorera alla namn. Kanske, kanske inte xD

Nu ska jag gå och äta upp min skål med fil och flingort (och banan, inte jordgubbar) CIAO!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0