- Deppis tisdag

Har gått in i en lätt depression (hur stavas det ens?) nu tror jag. Allt känns himla hopplöst och tråkigt. Vill bara ha helg, vill göra roliga saker där man slipper tänka så mycket hela tiden.
Just nu passar det dessutom så fruktansvärt dåligt att kännas sig så här, då jag ska skriva ett PM på 4-6 sidor om ett landskap eller plats. Begränsa begränsa!!
Smögen har jag valt, tråkig som jag är. Hade en idé om att skriva om gamla Rayon, men fanns det någon bra information om det? Nej nej nej!!
Smögen får det bli. Får göra så gott jag kan helt enkelt och hoppas på det bästa =)
Har som sagt lagt ribban högt, och orkar inte misslyckas.
Som sagt ge mig helg och myspys!!!

Kommentarer
Postat av: Böske

detta fixar du Ida:)

2008-10-22 @ 11:46:54
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0