Torsdag, wiie!!

Världens bästa torsdag, tror jag bestämt att det har vart idag!!
Vaknade imorse med en nervositet som hette duga, jag skakade i pirincip som ett asplöv, ojoj, usch så hemskt.
Min kära moder skjutsade mej sedan till trafikskolan, där jag skulle han en körlektion innan uppkörning!!!
Jag klarade den ta mig tusan!! Jag är ett körkort rikare, så himla underbart!!
Men det va en surgubbe som tuta på mej förut :( jag blev lite ledsen i ögat då faktiskt^^

Till skolan det bar, och sedan åkte jag och johanna till IKEA, jag har samlat en himla massa vuxenpoäng idag vill jag lova. Shoppade loss som bara den, persienner och shit...tungt som fan var det. Och därefter åt vi på Max!! Jag tror det är en tradition, man ska äta på Max om man har bil, eller? haha

Jorå, men så var det....jag har även hämtat min kära moder från sitt arbete, men jag glömde min lapp hemma, så jag blev jätte nervös xD. Blir man aldrig stoppad, så blir man det garanterat då, men det var lugnt.

Jag känner mig så lättad, just nu är allt bara alldeles perfekt!!

<3

Påskislovis är det också, fan va naaaajs, och studentmössan är levererad, jösses amalia!


Kommentarer
Postat av: linn

GRATTIS som fan :D:D

2008-03-21 @ 14:59:55
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: Annika

GRATTIS!!!

2008-03-21 @ 15:43:54
URL: http://brallisens.blogg.se
Postat av: sara

grattis grattis :D

2008-03-22 @ 11:17:10
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: böske

haha grattis ida:D nu ligger pressen på mig xD

2008-03-23 @ 09:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0