Tisdag

Idag har man då bränt cash på tråkiga men nödvändiga saker!!! Töööligt å se när pengarna bara rinner iväg juh...
Men jag deppar inte för det, Leila och jag tröst åt lite på Burger King, men dom är då inga kingar på att fixa mat snabbt, seriöst så dryyga! Jösses

Sedan bar det iväg till farmor, kan meddela att jag cyklade upp med Bonzan, eller om det var han som cyklade med mej? Hur som helst så skulle jag prova min klänning, och den kan nog bli rätt snygg när den är färdig:D himla snygg eller fin kanske man ska säga...
Blev våfflor med grädde också mums mums!!

Imorgon är det projekt tajm, nystart på projektet? Det spörs...
Stall och dans därefter fullrulle, men jag klagar inte:D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0