Söndag

Söndag idag, och för en gång skull har jag inte ångest  för det xD. Eller, alltså, det låter som om man sitter och skakar var eviga söndag för att man ska till skolan dagen efter. Riktigt så illa är det kanske inte men...
Hur som helst så har jag ett feting arbete att göra klart tills på tisdag, jorå, samhällskunskap närmare bestämt, och fy så laddad jag är alltså!

Dagen har idag spenderats på IKEA med mamma, bror och mammas kompis monika. Vi åt mat och shoppade lite. Men vi skulle absolut inte ta en vagn, för vi skulle inte ha så mycket. Haha, varför lär man sig aldrig? Går man in på IKEA kommer man alltid ut med lite mer saker än man tänkt sig från början...
Tallrikar, servetter osv.
Maten var också god, men jag börjar fundera på ifall de hade pepprat med sömnmedel för jeeees va trött man blev.

Lite grinig på mammsen blev jag också (a). Hon klagar över min bilkörning:O what!? Hur är detta möjligt? Okej, jag kan erkänna att jag slarvade lite med kopplingen och så dära, men ta det lugnt fan!

Jorå, men det var min dag det...den är dock inte slut än, men något speciellt kommer nog inte hända innan natten^^
Nej, lite samhällskunskap, en gnuta skärgårdsdoktorn, 3 avsnitt andra avenyn, och lite caffelatte på det kanske?
Låter heeelt okej för mig alltså...

Ha det bra!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0