- Söndag

Vädret är varmt, och grymt härligt. Idag har jag provat på att åka MC, det var grymt scary, men jag lever och det är alltid något ;D Städat lite har också hunnits med.  En lååång cykeltur med den där Blom blev också. Mysigt, jora!
En tekopp utspilld över hela altanen och mobilen, jo jag tackar jag.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 00.20 så att Step up kan börja, fy så bra den filmen är. Rysningar jo tack, och är han inte snygg så säg? Jojomensan!!!

God natt på er alla som ska sova, och så vidare

Kommentarer
Postat av: Blom

Det var en jätte mysig cykeltur, det var jätte kul :D och vilken skön kväll det va :D det var väl inga fel och åka mc? ^^ mohaha. aww :/ typiskt att jag skulle spilla ut tekoppen =(

2008-06-02 @ 10:34:59
URL: http://bloooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0