- Onsdag

Hej hopp i galopp!
Ja, vad ska man säga. Anmäld arbetslös, varit på två kurser som ska förbättra mina chanser att få ett arbete. Haha, ärligt talat. Det där stället är nästan skrattretande. Människorna är bittra och irriterade, klär sig som hej kom och hjälp mig, och det verkar som om de har varit arbetslösa hela livet. Om det bara vore så att det var de som jobbade som gnällde, men när de "intagna" börjar gnäbba med varandra, ja, alltså man vill bara lägga sig på golvet och garva. Oh my God!!
"Intagna" är faktiskt ett bra ord, för det känns som ett fängelse, steril och tråkig miljö, människor som blänger argt och man får inte boka om tider om det inte är så att du ska jobba. Men hallå, om jag har ett jobb, vad gör jag då på arbetsförnedlingen!?
Nej, jag ska inte klaga. Det är säkert jätte bra och så....eller?

Livet känns okej, men jag vill till Stockholm!! =D hihih

--------

If we were a movie, you'd be the right guy,
And I'd be the best friend that you'd fall in love with in the end.
We'd be laughing, watching the sunset,
Fade to black, show the names, play that happy song.

Kommentarer
Postat av: Annika

Nämmen ida, lyssnar du på Hannah Montana;) hehe

2008-06-26 @ 17:43:20
URL: http://brallisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0