- Garlic på en Lördag!

Jag har vitlök i pannan. Mums, det är grejjer det!!
Nu snart ska jag bege mig till mitt rum och röja lite, bädda sängen och så vidare innan lille Ulle kommer. Sista gången jag kommer se henne innan jul *snyft* hemskt!
Jaja, det är bara ett halv år tills dess. Det går fort. Och Sara kommer jag inte ens att hinna träffa..buhu!!

Men städa på rummet blir, med tanke på att jag kommer vara borta i över en vecka, kan det kanske vara kul att komma hem till ett något så när fint rum? JAA

Ska väl hinna packa också, *suck*, jag gillar inte att packa. Har alldeles för mycket att göra idag för att sitta här.

Kyss och smek, rumpstek! (ett omoget uttryck från en ack så omogen människa ;D, men vet ni, jag är stolt över att vara omogen!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0