- Torsdag

Nu var det ett himla bra tag sedan jag skrev sist. Men mycket har hänt, och jag har i princip icke vart hemma sen förra Lördagen.
Jag åkte förra veckan till Blekinge med familjen Blom. Det var mycket trevligt, även om jag var sämst på minigolf.
Därefter tog vi tåg och buss hem till Karlstad för att packa om utrustiningen till en mer festivalanpassad sådan.
Nästa destination Arvikafestivalen.
Jag vet att jag alltid har sagt ALDRIG i mitt liv. Men man kan ju alltid ändra sig inte sant? Men nu är det verkligen Aldrig som gäller. Inte igen. Det vart super kul och super trevligt. Men jäklar i min lilla låda så super äckligt det var. Nej, jag är nog helt enkelt för fin i kanten för att tycka om sånt där...
Hem for vi på söndagen, för att sedan på måndagen åter bege sig ut på resandefot. Nu var det huvudstaden som var anhalten. Stockholm.
Lite häst, lite (mycket) shopping, lite bil körande, och en liten farmor som voltade ut på Stureplan. Stackaren fick en blå och svullen fot som belöning för det snygga fallet. Det hans med lite motion också när jag och min kära kusin sprang genom halva stan för att hinna till bilen innan lapplisan han dit xD jo tack, jag säger då det!

Äventyret är nu slut, tyvärr. Men jag ser fram emot nya!!! Om man ändå hade pengar, och ett trevligt litet jobb....?

Kommentarer
Postat av: Kusinen

HAHAHAHA, vi behövde den dära lilla löprundan genom staden ;D

2008-07-16 @ 12:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0