- Tisdag

Varför lägga energi på en massa dåliga rubriker, när man ändå bara bloggar max en gång per dag. Lika bra att skriva vilken dag det är då. Skulle jag nu få för mig att lägga in flera inlägg under en och samma dag, ja, då får jag ta det bekymmret då.
Hur som helst...
Idag gick jag upp mycke tidigt, kvart över fem för att vara exakt. Uschigt värre var det. Minns inte så mycket dock. Körde iallafall någon till posten, men vem var det nu då?
När jag sedan kom hem gick jag och la mig igen. Bilen var fixad åt mig och Leila, så planerat att ta en tripp till IKEA och Bergvik. Hittade man något? Nope, inte ett dugg. Shit happens!
Någon ringde alldeles för tidigt, och ville bli hämtad. Men personen ifråga som jag fortfarande inte minns namnet på krävde bestämt att han ville bli hämtad på momangen. Jaja, tänkte Leila och ja, vi åker väl då. Sagt och gjort, hämtning blev, och sedan en efterlängtad pizza på kronoparken. Ett kap!!
Leila bjöd sedan på film på sig själv som liten hemma hos henne. Åh så söt =D
That was my day!!

Just ja, Fredrik hette han visst! Thaadhaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0