- Måndag och en massa skitsnack

Hej mina vänner!
Här sitter jag nu. Trött som en gris som sprungit runt och grymtat för mycket? Ja, kanske det. Hur som helst är jag trött. Men det är en sån där skön trötthet. Har varit uppe sedan klockan 06.00. Och ja, jag vet Fredrik Blom att du började jobba då, men du jobbade inte i går kväll. SÅ DET SÅ!! haha
Just kidding!

Jag hoppas att jag kan lära mig att gilla läget med detta arbete, så att jag kan bli timmvikarie. Skulle va rätt trevligt att få lite klirr i kassan så småning om. Visserligen kommer jag få studiebidrag och så där, men det är ju inte mycke det inte....
Jaja, slut om detta.

Nu ska jag gå och fixa färdigt mitt hår, sen ska jag äta mat!!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Frittebus :D

hihi, fast imorse var vi uppe lika tidigt! vi var nog båda lika trötta också för den delen skulle jag tro muhaha :D Pussar!!

2008-07-15 @ 20:24:28
URL: http://bloooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0