Tisdag hela veckan

Jaha, tisdag vare idag, vad har man gjort idag då mån tro?
Jo, jag har varit i "plugget" haha en sväng, sedan åkte jag och farmor till stan för att kolla tyg till balklänning. Tog med mej hela tre tyg bitar från affären. En röd (jätte fin), en grön, och en ljusblå. Det lutar just nu mot den röda, sedan ska vi ju ha ett mönster, och för det krävs det en modell, ja, vad ska man ha för typ av klänning? Mycket bra fråga....
Jaha, det var väl tisdagen i kort form, har ätit mat också, och ännu en semla, gott gott!!

Jo, men föresten så har jag städat mitt rum, det var mega äckligt dammigt där inne. Passade även om att slänga ut en säng och slänga in en annan, så nu kommer jag sova lågt en tid framöver^^ haha
Nu har jag bara toan kvar att städa, USCH, det är nått att bita i vill jag lova, den kommer nog krypa ut själv snart xD. Nej så farligt kanske det inte är, men grymt äckligt är det i varje fall..

Onsdag imorn då!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0