Snuvig räcker inte^^

Ärligt talat!! Ni ska bara veta vad rastlös jag börjar känna mej:O. Jag har inte varit utanför dörren på tre dagar snart!!! Jag vill gå på stan och shoppa, jag vill ha kul. Dumma förkylning. Tror dock inte att jag har någon feber längre iallafall. Alltid ett bra steg på vägen haha
Men imorse när jag vakna hade jag ingen röst alls, det var lite roligt faktiskt. Dessutom vaknade jag mitt i natten av att jag var sjukt hungrig. Blev sugen på pizza, hamburgare, och hemlagad köttfärsås med spagetti och massa ost och vitlök. Jag är sjuk jag vet^^ Men det är också ett gott tecken när man får tillbaka matlusten...

Men jag ska härmed sammanfatta min dag. TV TV och TV?? Några funderingar på det? Nej, tror det var ganska glasklart...

Adjöken löken eller fröken eller nått^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0