Leave Britney Alone!!

Satt nyss och kollade på klipp på Britney Spears när hon i helgen fördes iväg till sjukhus. Jag blir bara så förbannad. Varför måste media vara så himla dumma i huvudet?
Varför kan de inte visa lite respekt? Vem vill bli filmad när man sitter i en ambulans påväg till sjukhuset? Inte en jävel skulle jag kunna tro...
Men ändå envisas media med att förfölja henne. Hon är ju känd. Vilket innebär allmän egendom?
Det är faktiskt inte konstigt att hon mår som hon mår, eller att hon beter sig som hon gör.
Vad hon än tar sig till så speglar media allt, och sprider det till resten av världen. Det är knappast någon som inte har hört talas om henne, och vad hon har gjort det senaste året.
Varför kan inte alla bara låta henne vara? Låt henne sköta sig själv. Vill hon knarka, raka av sig håret, supa ihjäl sig, låt henne då göra det. Men jag tror att om alla bara slutar bry sig, så skulle hon sluta med allt. Jag tror hon skulle må så himla mycket bätte om media slutade vinkla alla dåliga sidor hon har.

Med risk för att låta som Chris Crocker, men det skiter jag i för just nu är det jävligt sant:
Leave Britney alone!! Och alla andra kändisar som det går utför för.
Skriv när det verkligen finns något att skriva om. Typ när de har gjort något bra, släppt ny platta, film etc. Skriv om dem när det är värt att skriva något. Skriv när de har gjort något som berör det de är kända för!!!
Eller hör av er när de faktiskt har stupat under på riktigt!!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0