Kalle Blomqvist

Det finns faktiskt EN positiv grej med att vara sjuk. Och det är att man kan ligga och se på film hela dagen utan att få dåligt samvete. Det är rätt gött, iallafall när iprenen verkar så att man orkar med sig själv.
Idag har jag ätit en tekaka, druckit ett glas juice och en kopp med honungsvatten. Det är vad jag kallar stadig mat.

image48

Såg på "Kalle Blomqvist- mäster detektiven lever farligt" förut. Sjukt mysig film. Jag gillern^^
Kommer ihåg när jag var med mamma på bio och såg den. Var tydligen -96, jag var sjukt rädd och drömde typ mardrömmar efter. Hahah, men jag kan faktiskt förstå det. För lite läskig är den allt;D Men mycke mycket bra. Nu vill jag se tvåan också ju:O

Mitt hår är förövrigt riktigt snyggt idag. Ligger helt perfekt, fastän att det är skitigt som fan. Är inte det typiskt? haha

Nej nu ska jag gå och tycka lite mer synd om mig själv, för det är jag ruggigt bra på. Kanske också det ENDA jag är bra på? Ibland verkar det så iallafall. Gör bort mej alltför ofta!

P

Kommentarer
Postat av: Emma

haha men sluta skriva sånt som jag skulle skriva då :O jag såg faktiskt också på kalle blomkvist idag . Och jag var jätterädd när jag såg den när jag var liten. Har sett många filmer som haft högre ålderårsgräns än den fast den här är mkt läskigare. haha men bra är den :D

2008-01-02 @ 16:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0