Impuls shopping

När man har håltimme på 6 timmar, då är det lätt att det ryker pengar. Då menar jag verkligen ryker. Jag och Emma kan det där med impulsköp.
En skinnjacka och en tröja för min del, och en svindyr väska för Emmas, men priset är inofficiellt^^ lätt att folk vill sno den annars. Tänker heller inte nämna vart väskan kommer befinna sig, men inte utom synhåll i varje fall haha

Nachotallrik till lunch, och en fika på Royal hann vi med också. Bullen som jag betalade 15 kronor för höll på att mörda mig, men jag roade iallafall ett par som var på dejt, alltid något mahaha xD

Jag vill här med tacka Emma, för sin insats som shoppingvän i 6 timmar idag. Inte alla som skulle stå ut så länge, men Emma var trogen hon, ojoj, Tack så mycket!!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste tillägga att jag faktikst fick den godaste delen på bullen :O

2008-01-15 @ 10:48:04
URL: http://oviktigtvetande.blogg.se
Postat av: Ida

Det beror endast på att jag är en sådan generös vän^^ du står i evigskuld till mej xD haha

2008-01-15 @ 19:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0