Gott Nytt År!

Usch då. Dagen efter. Jag säger bara usch usch så dåligt jag mår. Tät i näsan, ont i halsen, tung i huvudet, och öm i hela kroppen. Jag är sjuuuuuuuk! Bra start på det nya året haha

Gårdagen var riktigt trevlig, även om det gick lite upp och ner. Kom hem vid typ 5 eller halv 5? Nått sånt var det. Kunde jag sova? Nej då, för av någon konstig anledning så sväljer man som aldrig förr när halsen värker. Typiskt.
Men jag lyckades somna tillslut, men vaknade igen efter någon timme av att jag hade kramp i magen. Ajajaj!!

Nej nu blev det en massa klagande här känner jag. Det var verkligen inte en hemsk dag igår. Den var jätte bra, även om det känns förjävligt just nu. Men det är smällar man får ta. Det kostar att ligga på topp, eller vad är det man brukar säga^^

Hoppas alla fick ett Gott Nytt År!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0