Glad i dag

Jag är på jätte bra humör idag av någon konstig anledning. Allt har kännts så himla bra, så ojoj. Känner mej friskare än på länge, och det var kul att va i skolan hör och häpna. Det var till och med kul att rida "Bördan" idag. Lyckades med värsta galoppfattningen på den lilla gula tjocka hästen, som annars bara springer in i galoppen. Men såg ridläraren det eller? Självklart inte, men jag är sååååå nöjd!!

Sedan har jag varit och dansat, super duper kul var det!! Änntligen förstår jag varför jag dansar igen!! Längtar redan till uppvisningen, för den här dansen, den kan bli riktigt het, ojoj...
image53
Jag har mått så bra idag att jag inte ens orkade sura över tjockpankakan haha, som jag annars brukar göra. Anntingen så har jag mognat, eller så ja, ja vet inte^^

Och vet ni vad jag ska göra nu? Jo, jag ska gå och koka tee, och äta en semla, och njuta av tanken att det är sovmorgon imorn!! Hallelujah!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0