Ännu ett inlägg

Börjar ta mej tusan bli Chris Crocker varning på mej här...MEN!!

I stort sett varje dag så kan man läsa om Britney Spears förskräckliga liv.
Igår kunde man läsa om hur en nära vän till Britney hittat ett brev som hon skrivit. Britney hade då skrivit att det nog var lika bra att hon dog, hur tragiskt som helst. MEN, det som störde mig mest var, att den så kallade vännen säger, att detta beror på att Britney inte kan lita på någon, att alla pratar med pressen, och att det är därför det är som det är. Något sådant var det..
Ja, men fan vad smart vän hon har, klantigt sagt bara när man själv meddelar pressen om detta brev!! Uppenbarligen kan man ju inte lita på henne heller...

Seriöst, jag blir så fruktansvärt förbannad. Inte bara över Britney Spears situation, utan förbannad över alla så kallade vänner till alla kändisar.
Man kan ju undra hur bra vänner dom är, förmodligen kallar dom sig för vänner för att det är coolt att va vän med en kändis. Fan va coola dom är då!!
Jävla falska människor säger jag bara, fy fan!! Jag är så glad att jag inte är känd!!

Jag läser visserligen en media inriktad linje, MEN, jag kommer ALDRIG bli varken paparazzifotograf, eller Se och Hör journalist. Never in my life!!!

Låt alla stackars kändisar vara!!! Rikta in er på sånt som är värt att skriva om. Det värsta är att de faktiskt får betalt för denna skit som de håller på med!!!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD åt papparazzis och dessa manipulativa journalister. Håll er till sanningen!!

Tack för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0