Akta er så jag inte hugger!

Har varit så sjukt hyper otrevlig hela dagen:O. Jag skämms nästan. Tror seriöst inte jag har sagt ett enda trevligt ord på hela dagen!!
Jag ber alla drabbade parter om ursäkt!! FÖÖRLÅT min vänner, har inte menat något illa även om det kanske kan ha verkat så. Ska skärpa mig tills på måndag!!

Men det är några timmar kvar av dagen, och jag hinner kanske få in nått trevligt...
Leila ska jobba ikväll fastän att hon har feber så jag lovade att be åt henne:
"Gode Gud som är i Himelen, Helgat vare ditt namn, tillkome ditt rike....hur som helst, Gud, jag har en önskan, gör Leila lite friskare innan kvällen, så att hon inte svimmar, tack, Amen"

Så där, dagens goda gärning^^


Kommentarer
Postat av: böske

haha naaw

2008-01-26 @ 15:16:17
URL: http://leilaboske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0