Vilken dag på året är den mest överskattade dagen?

Överallts så överös man av reklam inför Alla hjärtans dag. En dag som jag förövrigt himage63atar till max.

Det spelar ingen roll om du befinner dig på stan eller hemma och läser en tidning. Överallt finns tips på den perfekta Alla hjärtans dag presenten, eller hur du som bäst firar den.

Jag ska tala om för er hur man bäst firar Alla hjärtans dag!!

Precis som vanligt är svaret, eller möjligtvis köper en liten pin där pengarna går till hjärt- och lung fonden.

Som om det bara skulle finnas en dag om året då man ska visa sin uppskattning till, ja, vem man nu väljer att visa sin uppskattning till, eller vad man nu säger.

Som om en massa presenter skulle göra någon lyckligare? Jag förstår mig inte på detta, allt bara för att affärerna ska tjäna extra på det.

Nej mina vänner, jag är inte bitter. Har ingen anledning att vara det. Men däremot så ska jag bojkotta Alla hjärtans dag, så sant som jag heter I... nej okej tog i lite väl hårt där kanske. Men jag tänker i varje fall inte fira den dagen. Kan möjligtvis säga:

"Glad Alla hjärtans dag", och hoppas på att möta en som har ett friskt hjärta, för det är faktiskt inte en självklarthet!

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0