Ida dör nog^^

Kom precis hem från "the driving school". Blev inlurad på värsta lilla grusvägen med femtusensexhundrafemtielva hål...vägen var så dålig att hastigheten var begränsad till max 25 typ xD. Men det var så mysigt så att få sig en tur i skogen så här på morgonen, så jag klagar inte.

Testet gick väl mindre bra, eller ja, det gick bra, men jag blev inte godkänd^^ men det spelar ju ingen roll, huvudsaken är att jag klarar det när det verkligen gäller!
Anledningen till mitt lilla snedsteg var:
- För sen med inbromsningen vid hastighetssäkningar (bör tilläggas att jag själv tyckte att jag var väldigt noga med detta)
- Dålig parkering på en dålig parkering (läraren skylde på sig själv lite, men jag skulle öva på detta)
- Höll på att köra i diket på grusvägen (men detta räknades inte in i testet..phu) haha

Annars så var det en stabil körning, så när vi kom tillbaka bokade vi en uppkörningstid, meeeeeen scaaaaaaary!!!
Wish me luck, typ!!

Kommentarer
Postat av: bea

jag wishar dig väry much good luck ! :D

2008-03-01 @ 13:16:33
URL: http://biaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0