En bruten nagel och trött som en geting på sen sommaren

Jag börjar känna mig så himla stressad, men jag och Leila har iallafall läst halva teoriboken, jäkligt bra gjort. Vi har dessutom blivit godkända på ännu ett delprov, 67 poäng var fick vi!!! Bäst eller?
Men om en vecka ska vi kunna allt på djupet och jag fattar Icke hur det ska gå till om jag ska vara riktigt ärlig. Imorgon får jag änntligen köra igen och då jädrar ska jag inte ha någon himla fot på kopplingen och jag ska komma ihåg att lägga tillbaka den innan jag stannar xD
Ska faktiskt ut och övningsköra snart med mamma!

Har gått och blivit sjuk också, gör mig ju inte mindre stressad. Halsen är igen svullen typ, och den där leila skrattade åt min röst när jag pratade :( bara för att jag lät som en man, det kan ju inte jag hjälpa lixom.
Nej, men som sagt, Ipren sviker aldrig, Ipren finns alltid där när man behöver honom, eller det kan ju vara en henne också...whatever!!

Tuta och kör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0