- Helt sjukt asså...

Det har hänt något gaaaalet. Och då menar jag galet! Något högst besynnerligt!! En märklig dag. Dels har jag varit fruktansvärt snäll mot min bror, något han kanske inte vet än, men iallafall, det kommer...
Men det absolut knäppaste, galnaste och mest underbara på länge är följande:

Ida Gustafson har fått VG på en 10 p tenta!! Holy jama lama!! It´s fucking amazing!! Det borde firas med något stort, något maffigt!! Herre jösses!! Mitt hjärta gjorde looopar både före och innan resultatet xD Först av nervositet och sedan av lycka, glädje och lättnad. Fy sjutton!! Happy happy!!

Detta får helt enkelt firas med Bubbles:

I'm a happy, happy girl
With a happy, happy smile
I can be your friend
If you stay and play a while
Happy, happy girl
With a happy, happy smile
I'll give you all my world
And make it last a while

Att fira med det, är lika craszy som ett VG!!

Jag är glad i dag!


Kommentarer
Postat av: Böske

haha congrats :D

2008-12-19 @ 00:10:40
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0