- Göteborg nästa

Imorgon bär det av till Götet på en liten weekend. Kul Kul!! =D
Men jag tror icke att min käre lille vän kommer kunna dölja sin trötthet. Haha!!
Jag tror faktiskt inte att jobba natt i 11,5 timmar och shopping går hand i hand, men om du säger det så...
Vi får väl se hur det blir med den saken.
Jaja, är lite trött själv faktiskt. Kanske borde ta och knyta sig? Fast det känns ju lite orättvist dock, får nog hålla mig vaken ett litet tag till.

Det känns bra, för jag har änntligen fått tillbaka MIN musik sen jag fixade datorn i våras. Den har legat och skräpat på en hårdisk i vålberg, hur länge som helst. Men nu har jag änntligen vågat förflytta det (lite iaf) till min dator. Gööööött :D
Puss på det!!



Det får bli en bild på det. Det är så här Mr. Blom junior kommer se ut imorn tror jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0