- Ge mej...

...fredag nu. Jag har aldrig varit så sugen på att göra något mycket kul som är jag är nu. Kan bero på att jag sitter och panikpluggar inför den kära lilla tentan som är värd en massa nedrans poäng. Jaja, det löser sig,
Beachparty på arena, jag och leila ska dit. Spela roll om det är en massa "desperata 18 åringar" där. Kommer man inte in någonannanstans så får man ta det som finns. Det blir vad man gör det til, right!?
Det kommer bli varmt, det kommer bli svettigt, det kommer bli kul, och det kommer blir farligt...? iiiihhhi jag vill inte plugga mer nu. Ge mej onsdag!





Kommentarer
Postat av: Böske

nej ida, fredag, ge diig fredag xD

2008-12-01 @ 18:38:16
URL: http://leilaboske.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh, ska nog dit med Linn och Louise.. Kanske ses där då!

2008-12-02 @ 18:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0