- En vandrande pinne

Onsdagen är snart över. Skönt!! Eller inte bara skönt, det har faktiskt funnits en del ljuspunkter också under dagen. Men bäst av allt är att jag slipper oroa mig för tentan på iallafall 3
veckor :)Dock har jag fått en släng av nackspärr som kom som ett brev på posten i natt när jag skulle sova. Den natten man behöver mest sömn får man absolut ingenting på grund av en stel nacke. Life is goood! Saken blev kanske inte bättre av att stirra ner i bänken ungefär 4 timmar, nej snarare sämre. Okej, jag erkänner - Jag tycker synd om mig själv!!
Jag är trött, har ont i huvudet och nacken, och jag har en störd hund som kanske behöver ut. Han ligger visserligen och snarkar (sover djupt) och jag vet inte om jag orkar bråka för att gå ut direkt. Får kanske duga med en kiss pause i trädgården? Ja, så får det bli.
Sängen får det bli snart, ojoj...steeeeelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0