- Trevligt, trevligt

Hej alla glada!!
Någon är på bra humör! Hel dag med kussarna från storstaden, kan det bli bättre? Svårt asså...
Shoppat lite, kört lite bil, ätit lite kräftor, haft kul. Oh yeah!!

Jag saknar en massa människor!! Kom hem alla, ALLA. Vart tog alla vägen. Puts väck!?
Tyskland, Norge, UMEÅ!! Umeå av alla ställen. Inte för att jag typ föredrar de andra ställena heller men xD
Kom hem, kom hem!! Jag vill hitta på något, som på den gamla goda tiden. KOM KOM KOM!!!

Nu blire natten och sängen!! God Natt!

Puss på er alla snälla söta människor, både ni som är borta och ni som är lite mindre borta ;D haha så fyndig jag var nu^^

Kommentarer
Postat av: böske

haha så umeå är jobbigt för dig ida xD jag kommer snart hem. då blir det en sväng på stan och fika!!

2008-08-03 @ 14:43:16
Postat av: sara

ååh, jag vill ha typ filmkväll :| men sen i december så blir det julfika som vanligt!! :D men innan dess - kom kom kom och hälsa på oss ;)

2008-08-05 @ 13:36:18
URL: http://magnumclassic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0